Retouren & klachten

Bij Mockberg heeft u altijd een herroepingsrecht van 60 dagen vanaf de dag dat uw pakket is afgeleverd bij uw agent of thuis. De retourkosten bedragen 39 SEK binnen Zweden, 14 euro voor Europa en 16 euro buiten Europa. Hieronder vindt u vragen en antwoorden over retourneren, omruilen en klachten. Al deze en andere informatie is ook te vinden in onze ondersteuning. Om je retourverzoek te starten, stuur een e-mail naar contact@mockberg.com 

Inklapbare content

WAT KOST HET OM EEN PRODUCT TE RETOURNEREN?

De retourkosten bedragen 39 SEK binnen Zweden, 14 euro voor Europa en 16 euro buiten Europa.

WAT ZIJN DE VOORWAARDEN VOOR HET RETOURNEREN?

Het product moet ongebruikt zijn en eruitzien zoals het was toen u het ontving. Alle streepjescodelabels moeten bevestigd blijven aan de producten en tassen, aangezien ons magazijn alles scant met handheld computers en daarom geen producten kan accepteren die een streepjescode missen.

Alle beschermende plastic moet intact blijven en het product moet in zijn doos worden teruggestuurd. Alle sieraden moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking (in zijn ritstas met streepjescode, zijden zakje en doos).

Houd er rekening mee dat we geen retouren accepteren voor gegraveerde of aangepaste producten, waaronder alle artikelen uit onze Signature Collection. Deze producten worden met de hand gemaakt volgens jouw specificaties, inclusief de keuze van diamantmaten, wat elk product uniek en persoonlijk maakt. Daarom zijn alle aankopen van deze op maat gemaakte producten definitief.

WANNEER ONTVANG IK MIJN TERUGBETALING?

Teruggaven kunnen tot 14 dagen duren, afhankelijk van uw bank.

WAT GEBEURT ER NADAT IK EEN RETOURZENDING HEB INGESTUURD?

Als er tekenen zijn dat het product gebruikt is, accepteren we de retourzending niet. Zodra we uw retourpakket hebben ontvangen, zullen we uw retour binnen 14 dagen verwerken.

Zodra de retourzending is goedgekeurd en de terugbetaling is uitgevoerd, ontvangt u een e-mail van ons waarin wordt bevestigd dat uw retourzending is geaccepteerd. Als de retourzending niet wordt geaccepteerd, sturen we deze terug naar u.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het artikel foutloos, correct en geverifieerd is om geretourneerd te worden.

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet ophaal?

Voor pakketten die niet op tijd worden opgehaald bij het ophaalpunt, behoudt Mockberg zich het recht voor om u een administratieve vergoeding van 150 SEK in rekening te brengen, om de retourzending en administratieve kosten te dekken.

Hoe dien ik een klacht in over een product?

Als uw product een defect vertoont dat onder de garantieclaim valt, kunt u hier een klacht indienen.

Heb je gevonden wat je zocht?

Op onze FAQ-pagina vind je antwoorden op de meeste vragen. Daar vind je informatie over alles, van retourneren, aankoopvoorwaarden, productinformatie tot leveringen.

Voor verdere vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen via contact@mockberg.com.

Bij het indienen van een klacht, gelieve relevante informatie en de reden van uw klacht te delen. Als uw artikel een defect heeft dat binnen de garantieclaim valt, kunt u hier een klacht indienen.

Garantie

Bij Mockberg willen we dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben bij het kopen van onze sieraden en horloges. Daarom bieden we een levenslange garantie op de kleur van onze waterbestendige sieraden en bieden we ook een internationale garantie van 1 jaar tegen fabricage- en materiaalfouten.

Lees meer